Menu
Your Cart

Veelgestelde vragen

Heb je een tof item gevonden? Leuk! Selecteer de juiste maat en klik op 'Bestellen'. Het item wordt dan in je winkelwagen geplaatst. Als je klaar bent met shoppen, ga dan naar je winkelwagen. Controleer de productnamen, de maten en de aantallen en als alles correct is, klik je op 'Afrekenen'. 

Vervolgens verschijnt de checkout pagina. Als je al klantaccount hebt en al ingelogd bent, dan worden je gegevens al automatisch ingevuld. Controleer deze gegevens wel even voordat je verder gaat met het afronden van je bestelling.
Mocht je nog geen account hebben, dan kan je je op de checkout pagina ook registeren. Je vult dan naast je adresgegevens en e-mailadres ook een wachtwoord in, waarmee je in het vervolg kunt inloggen in je account. Uiteraard is het ook mogelijk om als gast af te rekenen. Je bestelt dan zonder klantaccount.  

Als je adresgegevens ingevuld zijn, selecteer je vervolgens de verzendmethode. Vanaf een bestelbedrag van €50 bieden wij gratis verzending aan, deze optie dien je zelf te selecteren.
Kies daarna je betaalmethode, vul eventueel nog een kortingscode in als je die hebt en klik op 'Bestelling bevestigen'. Je wordt dan doorgeleid naar de betaalpagina en als je de betaling afgerond is, ben je klaar! Je ontvangt een bevestigingsmail op het doorgegeven e-mailadres. 

Je hebt geen account nodig om te bestellen, maar wij raden je aan om dit wel te doen. In je account kan je namelijk de status van je bestelling bekijken. Ook hoef je, als nog een keer een bestelling plaatst, niet opnieuw je adresgegevens in te voeren. 

Helaas bieden wij geen mogelijkheid tot achteraf betalen, sorry! 

Dat is afhankelijk van de status van je bestelling. Als de bestelling al in verwerking is, is het vaak niet meer mogelijk om te wijzigen of te annuleren. Uiteraard is het mogelijk om even contact met ons op te nemen. Doe dit dan het liefst even telefonisch, zodat we je gelijk te woord kunnen staan en actie kunnen ondernemen om de verwerking van de bestelling stil te leggen (indien mogelijk). 

Dat is afhankelijk van de status van je bestelling. Als de bestelling al in verwerking is, is het vaak niet meer mogelijk om te wijzigen of te annuleren. Uiteraard is het mogelijk om even contact met ons op te nemen. Doe dit dan het liefst even telefonisch, zodat we je gelijk te woord kunnen staan en actie kunnen ondernemen om de verwerking van de bestelling stil te leggen (indien mogelijk). 

Dat is afhankelijk van de status van je bestelling. Als de bestelling al afgerond is en het pakket dus al verzonden is, kunnen wij het afleveradres niet meer aanpassen. Je ontvangt een verzendbevestiging met Track&Trace link. Via deze mail is het eventueel mogelijk om een verzoek voor levering bij servicepunt in te dienen.

Mocht je bestelling nog niet verzonden zijn, dan is het vaak nog wel mogelijk om het afleveradres aan te passen. Neem in dit geval even contact met ons op. Doe dit dan het liefst even telefonisch, zodat we je gelijk te woord kunnen staan en actie kunnen ondernemen om de verzending van het pakket tegen te houden (indien nog mogelijk). 

Meer informatie over de levertijd en de verzendkosten vind je op onze informatiepagina Bezorging & levertijd.

Als je pakketje verzonden is, ontvang je per e-mail een verzendbevestiging met Track&Trace link. Via de link kun je de status van je pakket en het verwachte bezorgmoment inzien. Ook kun je een verzoek voor levering bij een servicepunt indienen, mocht het bezorgmoment je toch niet goed uit komen. 
Let op: de verzendbevestiging wordt pas gestuurd als het pakket op het depot van DHL gescand is. Vaak is dit pas 's avonds laat of 's nachts. 

Is het pakket volgens de Track&Trace informatie wel bezorgd, maar heb je niets ontvangen? Neem dan even contact op met ons, zodat wij navraag kunnen doen bij de pakketdienst. Gelukkig komt het pakket vaak alsnog boven water! 

Oeps, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Onze excuses. Neem in beide gevallen contact met ons op. Doe dit bij voorkeur via e-mail, Whatsapp, Facebook Messenger of Instagram DM en stuur gelijk foto's van het verkeerde artikel of de beschadiging mee, hierom zullen wij namelijk vragen. Uiteraard zullen we een passende oplossing bieden. 

Natuurlijk! Je hebt uiteraard het recht om de items die toch niet helemaal naar wens zijn, te ruilen of te retourneren. Voor instructies, retourvoorwaarden en het retourformulier verwijzen we je graag door naar onze informatiepagina Ruilen & Retourneren
Let op: ruilen is alleen mogelijk wanneer de prijs van het nieuwe gewenste item hetzelfde is als het geretourneerde item. 

De retourkosten zijn inderdaad voor eigen rekening, ook als wij het pakket gratis voor je verzonden hebben. De kosten zijn afhankelijk van de pakketdienst die je kiest, wij raden PostNL aan. 

Lees eerst de informatie op onze pagina Ruilen & Retourneren, print het retourformulier uit en vul dit in. Doe de items die je wilt retourneren vervolgens samen met het retourformulier in de verpakking. Heb je de verzendzak waarin je onze items ontvangen hebt nog? Dan kan je deze zak gebruiken en anders kan je een andere stevige verpakking gebruiken. 

Vervolgens kan je zelf bepalen met welke pakketdienst je het pakketje wilt retourneren naar ons. Er zijn over het algemeen 2 mogelijkheden:

PostNL (deze pakketdienst raden wij aan)
Nadat je de verpakking dicht geplakt hebt, plak je nog een briefje met onze adresgegevens (zie pakbon of retourformulier) op het pakketje (over de sticker waar jouw gegevens op staan als je dezelfde verpakking gaat gebruiken). Zoek vervolgens uit wat voor jou het dichtstbijzijnde PostNL punt is en breng het pakketje hierheen. Na het betalen van de retourkosten wordt het pakketje voor je verstuurd. 

DHL
Als je met DHL wilt retourneren, dien je het pakketje online aan te melden. Je kunt de retourkosten met iDeal betalen en vervolgens kun je een label downloaden. Dit label dient uitgeprint te worden en op het pakketje geplakt te worden (over de sticker waar jouw gegevens op staan als je dezelfde verpakking gaat gebruiken).
Geef het pakketje vervolgens af bij het dichtstbijzijnde DHL punt.

Let op: verstuur het pakketje uitsluitend naar ons eigen adres! Wij zijn niet in de gelegenheid om pakketjes af te halen bij een servicepunt. Verstuur het pakketje ook altijd met Track&Trace en bewaar het verzendbewijs. We kunnen hierom vragen indien een pakketje (nog) niet bij ons bezorgd is. Zonder verzendbewijs kunnen we je retour niet verwerken. 

Geen probleem! Als je geen printer hebt, kun je ook de pakbon mee terug sturen of een ander briefje met je gegevens. Als wij maar weten van wie het pakketje afkomstig is, zodat we je retour kunnen verwerken.
Wil je ruilen voor een ander artikel? Schrijf dan op de pakbon welk artikel je wenst te ontvangen. 

We streven ernaar om je retourzending binnen 3 werkdagen na ontvangst te verwerken. Als je gekozen hebt voor retourneren, dan wordt het aankoopbedrag teruggestort. Heb je gekozen voor ruilen? Dan sturen wij (indien voorradig) het gewenste item op. Je ontvangt hiervan dan een nieuwe verzendbevestiging. 
Mocht het item waarvoor je wilt ruilen niet op voorraad zijn, dan nemen wij contact met je op. 

Als de sale items aan onze retourvoorwaarden voldoen, kan je deze retourneren. Na ontvangst van de items zullen wij het aankoopbedrag binnen 3 werkdagen terugstorten.