Ben je toch niet helemaal tevreden over je bestelling? Jammer, maar dat kan gebeuren. Je kan jouw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, mits het aan deze retourvoorwaarden voldoen: 

  • Artikelen dienen ongedragen en in originele staat te zijn, voorzien van labels en/of etiketten
  • Pas op met make-up vlekken. Artikelen die met make-up vlekken retour komen, worden niet door ons geaccepteerd

Retourmogelijkheden

Retourneren met Returnista
Voor het retourneren van je pakket raden wij aan om gebruik te maken van de retourservice van Returnista (let op: dit is niet verplicht). Returnista is gemakkelijk en goedkoper dan andere vervoersdiensten. Volg de onderstaande stappen:

  • Doe de items die retour gaan in de originele verpakking en voeg de ontvangen factuur toe. Plak de verpakking goed dicht.
  • Klik op onderstaande zwarte button om het retourportaal van Returnista te openen.
  • Doorloop alle stappen incl. het aanschaffen en uitprinten van het retourlabel.
  • Plak het retourlabel op het pakketje. Gebruik je de originele verpakking? Let er dan op dat het verzendlabel met jouw gegevens niet meer zichtbaar/leesbaar is om verwarring bij de pakketdienst te voorkomen.

Andere retourmogelijkheden
Wil je liever geen gebruik maken van Returnista? Dan heb je nog andere mogelijkheden om je pakketje retourneren:

  • Zelf een verzendlabel kopen bij een door jou gekozen bezorgdienst, dit kan bijv. ter plekke bij een PostNL servicepunt.
  • Je retourpakket afgeven bij ons op kantoor. Neem in dit geval altijd eerst even contact op met ons voordat je langskomt. 

Let op: als afzender zijnde ben je zelf verantwoordelijk voor de aankomst van je retourpakket. Bewaar daarom altijd je verzendbewijs. Mocht er iets mis zijn gegaan met het pakketje, dan raden we je aan om contact op te nemen met de betreffende bezorgdienst.

Retouradres

Azuka.nl
Noord IJsseldijk 91A
3402PG IJsselstein

Verwerking van je retourzending

We streven ernaar om je retourzending binnen 5 werkdagen na ontvangst te verwerken.  Zodra de terugbetaling verwerkt is, ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail. Houd er rekening mee dat het na ontvangst van deze mail nog 1-2 werkdagen kan duren voordat het bedrag daadwerkelijk op je rekening wordt bijgeschreven.
Wanneer je de volledige bestelling retourneert, ontvang je ook de aanvankelijk betaalde verzendkosten terug op je rekening. Retourkosten zijn voor eigen rekening, tenzij het gaat om een klacht (neem in dit geval eerst contact met ons op. Zie onderstaande tekst).

Klachten

Alle bestellingen worden door ons met zorg verwerkt en verzonden. Toch kan het voorkomen dat er iets fout gaat. Heb je een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen? Onze excuses! Stuur je pakket nog niet terug, maar stuur eerst zo snel mogelijk een e-mail met foto van de beschadiging of het verkeerde artikel naar info@azuka.nl. Wij helpen je graag verder en zullen met een passende oplossing komen.