De pasvorm van onze items verschilt per model. Over het algemeen geldt dat je van alle modellen je eigen maat kunt kiezen, maar houd er wel rekening mee dat sommige items bijv. oversized vallen en dat dit dus ook de bedoeling is van de pasvorm. Wil je dat liever niet, dan is het wellicht verstandig om een maat kleiner te bestellen. 
De pasvorm staat ook per item beschreven in de productomschrijving, dus we raden aan om dit ook even te lezen. Verder hebben we van alle modellen ook een maattabel die je kunt raadplegen. 

Over het algemeen geldt dat wij elke maand met een nieuwe, toffe collectie komen. Voor speciale gelegenheden of feestdagen, zoals bijvoorbeeld kerst, lanceren wij vaak een extra collectie.

Jazeker! Regelmatig kan je je favo items met een leuke korting shoppen en we organiseren ook regelmatig leuke winacties. We communiceren hierover via onze social kanalen, dus houd die zeker in de gaten!

Heb je een tof item gevonden? Leuk! Selecteer de juiste maat en klik op ‘Bestellen’. Het item wordt dan in je winkelwagen geplaatst. Als je klaar bent met shoppen, ga dan naar je winkelwagen. Controleer de productnamen, de maten en de aantallen en als alles correct is, klik je op ‘Afrekenen’.

Vervolgens verschijnt de checkout pagina. Als je al klantaccount hebt en al ingelogd bent, dan worden je gegevens al automatisch ingevuld. Controleer deze gegevens wel even voordat je verder gaat met het afronden van je bestelling.
Mocht je nog geen account hebben, dan kan je je op de checkout pagina ook registeren. Je vult dan naast je adresgegevens en e-mailadres ook een wachtwoord in, waarmee je in het vervolg kunt inloggen in je account. Uiteraard is het ook mogelijk om als gast af te rekenen. Je bestelt dan zonder klantaccount.

Als je adresgegevens ingevuld zijn, selecteer je vervolgens de verzendmethode. Vanaf een bestelbedrag van €50 bieden wij gratis verzending aan, deze optie dien je zelf te selecteren.
Kies daarna je betaalmethode, vul eventueel nog een kortingscode in als je die hebt en klik op ‘Bestelling bevestigen’. Je wordt dan doorgeleid naar de betaalpagina en als je de betaling afgerond is, ben je klaar! Je ontvangt een bevestigingsmail op het doorgegeven e-mailadres.

Je hebt geen account nodig om te bestellen, maar wij raden je aan om dit wel te doen. In je account kan je namelijk de status van je bestelling bekijken. Ook hoef je, als nog een keer een bestelling plaatst, niet opnieuw je adresgegevens in te voeren.
Helaas bieden wij geen mogelijkheid tot achteraf betalen, sorry!

Het kan een paar minuten duren voordat je een bevestiging van je bestelling ontvangt. Check ook even je spam inbox. Heb je geen mail ontvangen? Neem dan even contact met ons op, wellicht is er iets misgegaan of heb je per ongeluk een typfout in je e-mailadres gemaakt. 

Dat is afhankelijk van de status van je bestelling. Als de bestelling al in verwerking is, is het vaak niet meer mogelijk om te wijzigen of te annuleren. Uiteraard is het mogelijk om even contact met ons op te nemen, dan kunnen we kijken of we nog iets voor je kunnen betekenen.

Dat is afhankelijk van de status van je bestelling. Als de bestelling al afgerond is en het pakket dus al verzonden is, kunnen wij het afleveradres niet meer aanpassen. Uiteraard is het mogelijk om even contact met ons op te nemen, dan kunnen we kijken of we nog iets voor je kunnen betekenen.

Op werkdagen voor 15:00 uur besteld, is dezelfde dag verzonden! Je hebt je bestelling dus al heel snel in huis. De verzendkosten bedragen €4,95 (binnen Nederland) en vanaf een bedrag van €50 versturen wij je bestelling gratis. Meer informatie over de bezorging en levertijd kun je hier lezen.

Als je pakketje verzonden is, ontvang je per e-mail een verzendbevestiging met Track&Trace link. Via de link kun je de status van je pakket en het verwachte bezorgmoment inzien. Ook kun je een verzoek voor levering bij een servicepunt indienen, mocht het bezorgmoment je toch niet goed uit komen.

Let op: de verzendbevestiging wordt pas gestuurd als het pakket op het depot van DHL gescand is. Vaak is dit pas ‘s avonds laat of ‘s nachts.

Is het pakket volgens de Track&Trace informatie wel bezorgd, maar heb je niets ontvangen? Neem dan even contact op met ons, zodat wij navraag kunnen doen bij de pakketdienst. Gelukkig komt het pakket vaak alsnog boven water!

Oeps, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Onze excuses. Neem in beide gevallen contact met ons op en stuur gelijk foto’s van het verkeerde artikel of de beschadiging mee, hierom zullen wij namelijk vragen. Uiteraard zullen we een passende oplossing bieden.

Let op: heb je een beschadigd artikel ontvangen? Meld dit dan aan ons binnen 48 uur na ontvangst!

Natuurlijk! Je hebt uiteraard het recht om de items die toch niet helemaal naar wens zijn, te retourneren. Dit kan heel gemakkelijk via Returnista. Voor meer informatie verwijzen we je graag door naar onze informatiepagina Retourneren (klik hier).

Helaas is het niet mogelijk om (een gedeelte van) je bestelling te ruilen. Indien je een andere maat wenst, kun je het beste een nieuwe bestelling plaatsen in onze webshop. 

De retourkosten zijn inderdaad voor eigen rekening, ook als wij het pakket gratis voor je verzonden hebben. Wij raden je aan om het pakket te retourneren via Returnista, meer informatie vind je hier. Dit is gemakkelijk en de kosten (€6,18) zijn lager dan wanneer je bijv. retourneert met PostNL.

Wij raden aan om het pakket te retourneren met Returnista. Dit is gemakkelijk en goedkoper dan wanneer je bijv. retourneert met PostNL. Meer informatie vind je hier.

Als je geen verzendlabel kunt uitprinten, raden we je aan om het pakketje bij een PostNL servicepunt af te geven. Zorg ervoor dat ons retouradres (zie hier) duidelijk zichtbaar op het pakketje staat (als je de originele verpakking gebruik, let er dan op dat het verzendlabel met jouw gegevens niet meer zichtbaar/leesbaar is om verwarring te voorkomen).  Bij het PostNL servicepunt kun je ter plekke de verzendkosten betalen. 

We streven ernaar om je retourzending binnen 5 werkdagen na ontvangst te verwerken. Als het gaat om een terugbetaling, dan houdt dat uiteraard in dat we het aankoopbedrag terugstorten. Zodra de terugbetaling verwerkt is, ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail. Houd er rekening mee dat het na ontvangst van deze mail nog 1-2 werkdagen kan duren voordat het bedrag daadwerkelijk op je rekening wordt bijgeschreven. 

Als de sale items aan onze retourvoorwaarden voldoen, kan je deze retourneren. Na ontvangst van de items zullen wij het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terugstorten.