Ben je toch niet helemaal tevreden over je bestelling? Jammer, maar dat kan gebeuren. Je kan jouw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, mits het aan deze retourvoorwaarden voldoen: 

  • Artikelen dienen ongedragen en in originele staat te zijn, voorzien van labels en/of etiketten
  • Pas op met make-up vlekken. Artikelen die met make-up vlekken retour komen, worden niet door ons geaccepteerd

Retourmogelijkheden

Retourneren met Returnista
Voor het retourneren van je pakket raden wij aan om gebruik te maken van de retourservice van Returnista (let op: dit is niet verplicht). Returnista is gemakkelijk, goedkoper dan andere vervoersdiensten en je hebt de mogelijkheid om het pakket bij je thuis te laten afhalen. Volg de onderstaande stappen:

  • Doe de items die retour gaan in de originele verpakking en voeg de ontvangen factuur toe. Plak de verpakking goed dicht.
  • Klik op onderstaande zwarte button om het retourportaal van Returnista te openen.
  • Doorloop alle stappen en betaal voor de retourzending. Breng je het pakketje zelf naar een servicepunt? Dan zijn de kosten €5,50. Laat je het pakketje bij je thuis afhalen? Dan betaal je €6,35.
  • Heb je ervoor gekozen om het pakket weg te brengen naar een DHL servicepunt? Print het verzendlabel uit en plak dit op het pakket. Breng je het pakket naar een UPS servicepunt of laat je het pakket bij je thuis afhalen? Dan is het uitprinten van het label niet nodig.

Andere retourmogelijkheden
Wil je liever geen gebruik maken van Returnista? Dan heb je nog andere mogelijkheden om je pakketje retourneren:

  • Via een PostNL servicepunt retourneren. Je betaalt dan ter plekke de retourkosten.
  • Zelf een verzendlabel kopen bij een door jou gekozen bezorgdienst.
  • Zelf afgeven bij ons op kantoor. Neem in dit geval altijd eerst even contact op met ons voordat je langskomt. 

Let op: als klant van je zelf verantwoordelijk voor de aankomst van je retour. Bewaar daarom altijd je verzendbewijs. Mocht er iets mis zijn gegaan met het pakketje, dan raden we je aan om contact op te nemen met de betreffende bezorgdienst.

Retouradres

Azuka.nl
Noord IJsseldijk 91A
3402PG IJsselstein

Verwerking van je retourzending

Na ontvangst van jouw retourzending ontvang je binnen 5 werkdagen bericht en wordt het bedrag teruggestort op de rekening waarmee betaald is. Houd er rekening mee dat het iets langer dan 5 werkdagen kan duren voordat het bedrag is bijgeschreven op je rekening i.v.m. de verwerking in ons betaalsysteem. Wanneer je de volledige bestelling retourneert, ontvang je ook de eerst betaalde verzendkosten terug op je rekening. Retourkosten zijn voor eigen rekening tenzij er een fout door is gemaakt is (neem in dit geval eerst contact met ons op, zie onderstaande tekst).

Klachten

Alle bestellingen worden door ons met zorg verwerkt en verzonden. Toch kan het voorkomen dat er iets fout gaat. Heb je een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen? Onze excuses! Stuur je pakket nog niet terug, maar stuur eerst zo snel mogelijk een e-mail met foto van de beschadiging of het verkeerde artikel naar info@azuka.nl. Wij helpen je graag verder en zullen met een passende oplossing komen.