Menu
Je winkelwagen

Ben je toch niet helemaal tevreden over je bestelling? Jammer, maar dat kan gebeuren. Je kan jouw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, mits het aan de retourvoorwaarden voldoet. Deze voorwaarden lees je onderaan deze pagina.
Bij het retourneren van je pakket kun je gebruik maken van de retourservice van Returnista. Dit is gemakkelijk, een stuk goedkoper en je hebt de mogelijkheid om het pakket bij je thuis te laten afhalen! Volg de onderstaande stappen:

Retourneren
Stap 1 - Print ons retourformulier uit, zie hier, en vul deze in. Wil je het item ruilen? Geef dit dan aan op het retourformulier. Houd er dan rekening mee dat je alleen kunt ruilen voor een item van hetzelfde aankoopbedrag. Na ontvangst van je retourzending sturen wij z.s.m. kosteloos het gewenste item op. Je betaalt dus niet opnieuw verzendkosten. 
Stap 2 - Doe het retourformulier samen met de items die retour gaan in de originele verpakking en plak de verpakking goed dicht. 
Stap 3 - Klik op onderstaande button om het retourportaal van Returnista te openen.
Stap 4 - Doorloop alle stappen en betaal voor de retourzending. Breng je het pakketje zelf naar een servicepunt? Dan zijn de kosten €5,50. Laat je het pakketje bij je thuis afhalen? Dan betaal je €6,35. 
Stap 5 - Heb je ervoor gekozen om het pakket weg te brengen naar een DHL servicepunt? Print het verzendlabel uit en plak dit op het pakket. Breng je het pakket naar een UPS servicepunt of laat je het pakket bij je thuis afhalen? Dan is het uitprinten van het label niet nodig.



Andere retourmogelijkheden

Wil je je pakket liever met een andere pakketdienst versturen? Dat kan, in dat geval betaal je de verzendkosten ter plekke op het servicepunt. Houd er rekening mee de kosten hoger kunnen zijn. Dit is afhankelijk van de pakketdienst die je kiest (het pakkettarief van PostNL is bijvoorbeeld €7,95). 
Het is ook mogelijk om het pakket zelf terug te brengen bij ons op kantoor. Neem in dit geval altijd eerst contact met ons op voordat je langskomt.

Retouradres
Azuka.nl
Noord IJsseldijk 91A
3402PG IJsselstein

Belangrijk: als je je pakketje niet via Returnista en dus op eigen gelegenheid/met een andere pakketdienst verstuurd hebt, bewaar dan altijd het verzendbewijs! We kunnen hierom vragen indien een pakketje (nog) niet aangekomen is bij ons. Zonder verzendbewijs dat bewijst dat het pakketje bezorgd is, kunnen wij je retour niet verwerken. 

Verwerking van je retourzending
Wij streven ernaar je retourzending binnen 3 werkdagen na ontvangst te verwerken. Als het gaat om een terugbetaling. dan houdt dat uiteraard in dat we het aankoopbedrag terugstorten. Houd er rekening mee dat het iets langer dan 3 werkdagen kan duren voordat het bedrag is bijgeschreven op je rekening i.v.m. de verwerking in ons betaalsysteem.
Gaat het om een ruiling? Dan versturen we z.s.m. het gewenste artikel (op onze kosten), mits het artikel op voorraad is. Mocht dat niet het geval zijn, dan nemen we contact met je op. 

Let op: in het geval van een terugbetaling storten wij ook de aanvankelijk betaalde verzendkosten van €3,95 terug als je de hele bestelling retourneert. Heb je voor meer dan €50 besteld? Dan hebben wij de bestelling gratis voor je verzonden. Indien het totale bedrag van de items die je hebt gehouden minder dan €50 is, wordt er €3,95 ingehouden op het terug te betalen bedrag van de geretourneerde items.

Verkeerd of beschadigd artikel ontvangen?
Alle bestellingen worden door ons met zorg verwerkt en verzonden. Toch kan het voorkomen dat er iets fout gaat. Heb je een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen? Onze excuses! Stuur je pakket nog niet terug, maar stuur eerst een e-mail met foto van de beschadiging of het verkeerde artikel naar info@azuka.nl. Wij helpen je graag verder en zullen met een passende oplossing komen. 

Let op: is het artikel beschadigd? Meld dit dan aan ons binnen 48 uur na ontvangst van het pakketje! Voor beschadigingen die hierna ontstaan zijn/gemeld worden, kunnen/zullen wij in de meeste gevallen geen oplossing bieden aangezien deze beschadigingen tijdens het dragen of door verkeerd wassen ontstaan kunnen zijn. 

Retourvoorwaarden
Ten alle tijden willen we je vragen om de onderstaande retourvoorwaarden in acht te nemen:

  • Retourneren kan binnen 14 dagen na de datum van ontvangst
  • Artikelen dienen ongedragen en in originele staat te zijn, voorzien van labels en/of etiketten
  • Pas op met make-up vlekken. Artikelen die met make-up vlekken retour komen, worden niet door ons geaccepteerd