Menu
Your Cart

Ben je toch niet helemaal tevreden over je bestelling? Jammer, maar dat kan gebeuren. Bedenk of je het item/de items wilt ruilen of retourneren en lees hieronder de bijbehorende informatie.

Ruilen
Wil je een item ruilen voor een andere maat en/of andere kleur? Dat is uiteraard mogelijk! Geef indien mogelijk op het retourformulier (download hier) aan voor welke kleur/maat je wilt ruilen. Voeg het retourformulier bij in het pakket en stuur het retour naar ons. Na ontvangst van het pakket zullen wij z.s.m. een nieuw item versturen, mits het item op voorraad is. Als dit niet het geval is, nemen we uiteraard contact met je op.

Let op
: de directe kosten van het terugsturen van het pakketje zijn voor eigen rekening. Echter betalen wij de verzendkosten van het tweede pakket, je betaalt dus geen dubbele verzendkosten.


Retourneren
Bevalt het item toch niet en wil je liever het aankoopbedrag terug ontvangen? Geen probleem. Stuur indien mogelijk het item retour met het retourformulier (download hier). Na ontvangst van het pakket zullen wij het aankoopbedrag binnen 3 werkdagen terugstorten.
Als je tijdens het plaatsen van je bestelling verzendkosten á 3,95 betaald hebt, dan krijg je deze verzendkosten ook terug als je de hele bestelling retourneert. Als je voor meer dan €50 besteld hebt, dan hebben wij de bestelling gratis voor je verzonden. Indien het totale bedrag van de items die je hebt gehouden minder dan €50 is, wordt er €3,95 ingehouden op het terug te betalen bedrag van de geretourneerde items.

Let op:
de directe kosten van het terugsturen van het pakketje zijn voor eigen rekening, tenzij wij een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen hebben (zie informatie 'Verkeerd of beschadigd artikel ontvangen?')


Verkeerd of beschadigd artikel ontvangen?
Alle bestellingen worden door ons met zorg verwerkt en verzonden. Toch kan het voorkomen dat er iets fout gaat. Heb je een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen? Onze excuses! Stuur een e-mail naar info@azuka.nl waarin je vermeld wat er precies verkeerd is gegaan. Wij helpen je graag verder en zullen met een passende oplossing komen. In de meeste gevallen zullen we je vragen om het artikel retour te sturen m.b.v. een retourlabel dat wij je toesturen. 

Retourvoorwaarden
Ten alle tijden willen we je vragen om de onderstaande retourvoorwaarden in acht te nemen:

  • Retourneren kan binnen 14 dagen na de datum van ontvangst
  • Artikelen dienen (indien redelijkerwijs mogelijk) ongedragen en in originele staat te zijn, voorzien van labels en/of etiketten


Retouradres

Je kunt je pakketje versturen naar onderstaand adres:

Azuka.nl
Noord IJsseldijk 91A
3402 PG IJsselstein 

Belangrijk: als je een pakketje hebt geretourneerd naar ons, bewaar dan altijd het verzendbewijs! We kunnen hierom vragen indien een pakketje (nog) niet aangekomen is bij ons. Zonder verzendbewijs dat bewijst dat het pakketje bezorgd is, kunnen wij je retour niet verwerken.